Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Νυφικά με αποσπώμενη ουρά


   Η αποσπώμενη ουρά είναι τεράστιο πλεονέκτημα για ένα νυφικό! Ήταν και το δικό μου ζητούμενο, όταν έψαχνα για το δικό μου. Ήθελα μια όμορφη, ημι-μακριά ουρά για να περπατήσω ως το βωμό (στην Καθολική εκκλησία) και, μετά, να μπορώ να την πετάξω για να χορέψω ανέμελη στο πάρτι του γάμου μας.

   Όμως, στην αγορά δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα. Ελάχιστα νυφικά βρήκα με αποσπώμενη ουρά, το 2012, που έκανα την έρευνά μου, και από αυτά τα λίγα, κανένα δεν ήταν όπως το ήθελα.

   Σήμερα, στην αγορά και στο διαδίκτυο, υπάρχουν αρκετά νυφικά με αποσπώμενη ουρά. Τα περισσότερα από αυτά, προσωπικά, δεν μου άρεσαν, ελάχιστα από αυτά ξεχώρισα και σας τα παραθέτω παρακάτω, για να διευκολύνω την έρευνά σας.



 
Τον Vlassis Holevas τον θεωρώ κορυφαίο, ίσως η καλύτερη ποιότητα και δουλειά που έχω συναντήσει σε Έλληνα σχεδιαστή νυφικών. Ασχολείται ο ίδιος προσωπικά με κάθε νύφη και το αποτέλεσμα στα νυφικά του που έχω δει φορεμένα είναι εκπληκτικό.
Το πιο πάνω νυφικό είναι ένα κλασικό ball-gown νυφικό με πανέμορφη δαντέλα στο μπούστο και φουσκωτή φούστα που αφαιρείται και γίνεται ένα ρομαντικό κοντό φόρεμα για να χορέψετε άνετε στη δεξίωση του γάμου σας, αλλά και να το φορέσετε και σε άλλες περιστάσεις, καθώς δεν φωνάζει "Είμαι νυφικό!".


MAELIA, Νυφικa 2015
Pronovias, Collection Costura 2015: MAELIA
Περιγραφή: Νυφικό σε ίσια γραμμή από μετάξι με απλικέ δαντέλα και κέντημα με πολύτιμες πέτρες, με αποσπώμενη ουρά.


St. Patrick Barcelona, Costura Collection 2015: "Saela"
(Αναζητήστε κατάστημα στην Ελλάδα)


1.jennifer 619
Yιanna Couture, 2015: Jennifer
Περιγραφή: Αέρινο νυφικό σε Α-γραμμή, από ολομέταξη οργάντζα, δαντέλα σαντυγί, αποσπώμενη ουρά και πλάτη με διάφανο τούλι και κουμπιά.

   Λοιπόν, για να πω και την προσωπική μου άποψη, είχα επισκεφτεί τον οίκο Yianna όταν έψαχνα για νυφικό και έχει υπέροχα νυφικά! Ίσως τις πιο ωραίες πλάτες που κυκλοφορούν!

   Σε εμένα, η εφαρμογή τους δεν ήταν η κατάλληλη και δεν επέλεξα κάποιο νυφικό τους, αλλά η μητέρα μου και η πεθερά μου, που με είδαν να τα δοκιμάζω, είχαν τόσο πολύ εντυπωσιαστεί, που ακόμα δεν μου το συγχωρούν που επέλεξα νυφικό από άλλον οίκο!

Να και το πίσω μέρος, η πλάτη:
2. jennifer 624


Δείτε κι αυτό:
Κωδικός: 67009
Περιγραφή: νυφικό γοργονέ, με δαντέλα, μανίκι και αποσπώμενη ουρά

Νυφικό. Atelier Pronovias 2014. Pronovias 2014.
Νυφικό σε γραμμή Α με δαντέλα σαντιγύ και αποσπώμενη ουρά
Pronovias 2014


Sam, Rosa Clara 2015


Riga, Two by Rosa Clara 2015


Νυφικό σε ίσια γραμμή με ιδιαίτερη, όμορφη πλάτη και αφαιρούμενη ουρά.
Donna Victoria, Ηράκλειο Κρήτης


Και μια πιο χειμωνιάτικη επιλογή:
katie 118a

Yianna Couture, 2014: KEIT
Περιγραφή: νυφικό σε Α-γραμμή με μανίκι από γαλλική δαντέλα σαντυγί, φούστα από ολομέταξο σατέν, αποσπώμενη ουρά και πέπλο με λεπτομέρεια δαντέλας


YERAY, Νυφικa 2014
Pronovias, Collection Atelier 2014, YERAY
Περιγραφή: Νυφικό μπροκάρ σε γραμμή Α, με αφαιρούμενη ουρά



Ό,τι άλλο όμορφο βρίσκω, θα σας το προσθέτω σε αυτή την ανάρτηση.

Με τις θερμότερες ευχές μου,
Κλάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ: